BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 11 December 2012

biarlah org nk benci kita, biarlah org nk kutuk kita sekalipon.. aku redha. aku x mampu untuk tutup mulot semua org. aku hnaya mampu tutup telinga aku ja...persepsi individu terhadap kita lain2..ada yg suka dan sebaliknya. so teruskanlah hari2 aku dengan senyuman walaupun sukar untuk kita hadapinya

~ peacenowar~

melalot

telah hampr  3 bulan aku berada di bumi usm.mcm2 aku blajar. tengtang hidup..tengtang persahabatan dll..susah senangn aku kat sini xda sapa yg tau..hanya bilik aku yg jd saksi segala-gala yg aku luah di dalamnya..tangis dan tawa aku bukan lah palsu.namun ia tulu dari hati. ada kawan2 yg benar boleh berdiri di belakang aku.tika saat aku memerlukan mereka.namun ada sebaliknya..sedeh ):... jangan terkejut klau aku kata air mata jantan aku tetap mengalir sendiri tanpa disedari bila emosi dh menguasai..


-chejongos-


Thursday, 29 December 2011

aiskrimmm

aiskrim??? sejuk...manis...dingin...yummy.. itulah yg bole aku gambarkn.. dlm2 bnyk aiskrim, aku paling "KURANG" gemar ialah aiskem keladi(mkn jgak,tapi x berapa ska ngt)
hari rabu ptang, jiran aku ntaq 2 tupperware aiskrim... 1 tupperware kecik aiskrim vanilla satu tupeerware besaq aikem keladi..
makkk aii..keleadi tuh..tupperware bsaq plak tuh...
dan yg lebih membuat aku TERUJA ialah jiran aku tuh buat aiskem sndri
dlm erti kata len.dia buat sendri di RUMAHH..
slalunya mkn aiskem yg beli siap kat kat kedai atau supermarket
klau mkn aiskem yg dibuat sendiri pon aiskem malaysia
lam family aku pon x berapa gemar aiskem keladi...xkn nk buang plak kot? xbek..rezeki org bg an..

mlm tuh..untuk mnambah selera aku terhadap aiskem tuh...aku mndapat idea tok taboq dengan milo..perghh..sdap..jadi..rasa milo ja lebih...
tekstur kALER aiskem tu menearik
purple+koko= SEDAPPP
aku mkn aiskem keladi tuh bnyk..sbb x rasa keladi tuh dh...

kbye...sajankceritaja.

terbantut

aku nih bila x 0n9.mcm2 lm pala nk update blog. bla dah on cmni,sampai xtau n kadan2 tuh malas nk update.malas nk luahkn

Tuesday, 20 December 2011

hmm

nasib aku sememangnya di takdirkan begini
redha ja lah

Friday, 16 December 2011

horrayyy..

hooray...itu lah yg aku nk gambarkn..klau bole aku nk gtau kat satu dunia....
bndapa pa yg nk di bgtau tu??
pstttt..mai sini sikit..nk gtau ni...aku nk gtau yg aku dah abes exam...hahah...STPM dh tamat..

GAME OVER...

aku habes 14/12/2011//tarikh keramat tu...rasa ringn bebanan tuy...hilang suma tension tu...last paper bm1...objektip ja..so?? bulat2 ja la... t
tamat exam stpm tu,maka tamatlah riwayat aku sbg pelajar kolah.
TAMAT!
pasni dah xbule nk jd pelajar...insyaallah MAHASISWA PLAK KOT...AMIN !!

walaupon tamat exam dgn gembira,,tp perasaan sodeh itu tetp ada..laaa pasai pa plak??? ha la..pasni dh buat haluan masing2..payah dh nk jumpa suma org dlm suatu masa....nk sembang2.gosip..(hu3)..hmmm..redha ja la...masa terus berlalu..usia semakin mendewasakan..

wassalam..kbye. ): (:

Saturday, 10 December 2011

lupa

klau org dh lupa kat kita.xyah la dok ingt kat diorg...
sangt menyakitkan ): ... so..tutop buku lama..buka naskhah yg baru....
xyah dok kenang2kan sangt..LUPAKAN yg manis..sbb yg manis bole btukaq jd pahit..
mood~kecewa+sedeh+sentap.... kbye........gudnite

nota tumit~biarkn yg lepas teruih lepas pergi....